måndag 29 december 2014

Välkomna till min blogg!

Jag heter Elsa och skriver här på bokbloggen Lady library.Jag har alltid tyckt mycket om att läsa böcker,och läsning har varit ett stort intresse sedan jag lärde mig läsa.Jag tycker också mycket om att skriva. Jag har startat den här bokbloggen för att dela med mig av mina tankar kring litteratur.Jag tycker om att alla sorters böcker, men läser främst romaner,deckare och YA.Jag läser oftast på svenska, men har den senaste tiden försökt läsa på engelska också,för att det ska utveckla mitt språk.

Jag har tidigare haft ett par andra bloggar,då jag känt ett stort behov av att skriva och uttrycka mig i skrift.Dock jag lagt ner dessa bloggar,vilket jag tror har berott på att jag har varit ostrukturerad.

Detta är då min nya bokblogg.Jag hoppas att ni vill följa med mig i mitt bokliv!

/Elsa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar