onsdag 4 februari 2015

Månadssammanfattning:Januari

Lästa böcker i januari:
Orange is the new black-Piper Kerman
Rosengädda nästa!-Emma Hamberg
Foxfire-Joyce Carol Oates
Naomi & Elys kyssförbudslista-David Levithan & Rachel Cohn (ej med på bild)
We were liars-Emily Lockheart
Eleanor & Park-Rainbow Rowell
Tjockare än vatten-Carin Gerhardsen
Den stumma flickan-Michael Hjort & Hans Rosenfeldt

Antal lästa böcker:8 st,varav två stycken på engelska.
Antal lästa sidor:2180 st

Böcker jag kommer läsa igen:We were liars,Eleanor & Park.

Mest nöjd med denna månad:Att jag har läst så många böcker samt att jag har läst två böcker på engelska. Ett av mina mål för 2015 är att läsa tio böcker på engelska och där ligger jag bra till.

Nya författare denna månad:Piper Kerman,Emily Lockheart,Rainbow Rowell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar