måndag 13 april 2015

Önskelista!

Jag fyller år snart och har då självklart önskat mig några böcker. Dessa böcker står på min önskelista:



Fangirl - Rainbow Rowell
Det här är en bok jag har velat läsa länge. Jag läste Eleanor & Park för ett tag sedan, som är skriven av samma författare och det gav mersmak.



Kvinnan på tåget - Paula Hawkins
Jag har varit nyfiken på den här boken sedan den kom ut och jag hoppas att jag får den i födelsedagspresent!



Granne med döden - Alex Marwood
Jag tyckte om Marwoods Onda flickor. Den här ska tydligen vara läskig, så jag får läsa den en ljus sommardag om den skulle ligga i ett paket.
Omslagsbild: David Secombe
Omslagsdesign: Lars Sundh


Bild lånad från bokus.com

Anna and the French kiss - Stephanie Perkins
Jag vet att den här boken nyligen har kommit ut på svenska, mem jag skulle vilja läsa den på engelska, då jag har som mål att läsa fler böcker på engelska för att behärska språket bättre.

Vi får se om några veckor vad som finns i paketen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar