lördag 2 maj 2015

Månadssammanfattning: April

Lästa böcker i april:



Stöld av babian - Anna Karolina
Antiloper - Ester Roxberg
Konsten att vara kvinna - Caitlin Moran
Kunskapens frukt - Liv Strömquist
Samlade dikter - Edith Södergran
Varför vara lycklig när du kan vara normal? - Jeanette Wintersson
Som Zlatan fast bättre - Niclas Christoffer
Som James Dean fast snyggare - Niclas Christoffer
En dröm från att dö - Emelie Kalen Loxi
Rövardotter - Jackie Ferm

Antal lästa böcker den här månaden: 10 stycken.

Antal lästa sidor: 2427 sidor.

Bästa boken: Antiloper och En dröm från att dö.

Största överraskningen: Rövardotter.

Böcker jag kommer att läsa om: Antiloper och En dröm från att dö.

Status i mina utmaningar 2015: Författaren Ester Roxberg finns med i min boktolva. Bortsett från Roxberg är alla de andra författarna sådana som jag inte har läst något av tidigare, så det blev många nya författare för mig den här månaden. Jag har även läst både en seriebok och en diktbok, vilket är genrer som är nya för mig. En bra läsmånad, kort och gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar