söndag 9 augusti 2015

Bucketlist sommaren 2015

Då ska vi se hur det går med min Bucketlist sommaren 2015. Nu har jag bara en vecka på mig att pricka av ytterligare några punkter.

Jag glömde uppdatera om listan förra söndagen, så nu sammanfattar jag två veckor i det här inlägget. Under de här två veckorna har jag hunnit med följande:

-Gå på bio.
Jag har varit och sett Paper towns, filmen som är baserad på John Greens bok med samma namn. Min recension av filmen finns att läsa här.



-Tagit en simtur på kvällen
Jag och en kompis var och simmade i sjön en kväll. Det var svinkallt i vattnet, bokstavligt talat, men skönt att simma lite. Jag besparar alla bilder på mig i baddräkt och lägger istället ut en bild på mitt vackra ansikte.



-Virkat en duk
Jag har virkat en rund rosa duk till mitt "coffeetable". Tyvärr blev inte duken riktigt som jag ville ha den och har därför bestämt mig för att ändra i mönstret och göra ett nytt försök. Här är hursomhelst en bild på en bit av duken, när jag håller på och virkar.



Nu har jag bara fyra punkter kvar på min Bucketlist. Vi får se hur många jag kan genomföra nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar